Bugatti Tourbillon е най-скъпият сериен автомобил на нашето време! Това не е просто нова хиперкола, а истинско произведение на техническото и дизайнерско съвършенство, което задава нови стандарти в автомобилната индустрия. Автомобилът впечатлява не само с характеристиките си, но и с ниво на лукс и персонализация, което надминава всичко досега.

Моделът е оборудван с 8.3-литров атмосферен V16 двигател, разработен съвместно с Cosworth, комбиниран с три електродвигателя - два на предния мост и един на задния. Системната мощност на този силов тракт е 1 800 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 2 секунди. Това, което следва, е още по-впечатляващо: 0–200 км/ч за по-малко от 5 секунди, 0–300 км/ч за по-малко от 10 секунди и 0–400 км/ч за по-малко от 25 секунди. Максималната скорост е 445 км/ч. На електрическо задвижване Tourbillon може да измине до 60 км благодарение на батерия с капацитет 25 kWh. Теглото на хиперколата е приблизително 1 995 кг.
Дизайнът на Tourbillon запазва разпознаваемата решетка на Bugatti във формата на подкова, но получава актуализирани аеродинамични елементи - активно задно крило, агресивен дифузьор, подобрена цялостна аеродинамика. Интериорът е вдъхновен от часовникарството: аналоговото табло е изработено от швейцарски майстори от над 600 части. Централната конзола от кристал и алуминий има скрит сензорен екран, който автоматично изчезва, когато не се използва.
Цената на Bugatti Tourbillon започва от 3.8 милиона евро (приблизително 4,1 милиона щатски долара). Опциите за Bugatti Tourbillon и тяхната цена са не по-малко впечатляващи: двуцветните джанти струват около 20 000 долара, логото на задното крило е още 15 000 долара, карбоновата интериорна облицовка е 15 000 долара, а арматурното табло с акценти в цвят розово злато е около 65 000 долара. Като цяло, допълнителното оборудване може да струва почти милион долара - толкова преди време струваше най-скъпото ново Bugatti Veyron.

Относно експлоатацията, струва си да се знае: годишната поддръжка на Tourbillon ще струва приблизително 25 000 долара, а подмяната на комплект гуми ще струва от 30 000 до 42 000 долара. За 10 години собственост, разходите за поддръжка (включително подмяна на резервоара за гориво, спирачните дискове и поддръжката на трансмисията) могат да надхвърлят 300 000 долара) Дали някой ден ще има Bugatti Tourbillon в България? В края на краищата, съдейки по факта, че у нас се намериха купувачи и за Veyron, и за Chiron, защо да не си внесем и чисто ново Tourbillon?