Какво представлява най-скъпото ново Bugatti

Какво представлява най-скъпото ново Bugatti

Bugatti Tourbillon е най-скъпият сериен автомобил на нашето време! Това не е просто нова хиперкола, а истинско произведение на техническото и дизайнерско съвършенство, което задава нови стандарти в автомобилната индустрия. Автомобилът впечатлява не само с характеристиките си, но и с ниво на лукс и персонализация, което надминава всичко досега.

Какво представлява, какви пари са нужни за поддръжка и колко струва най-скъпото ново Bugatti - 2

Моделът е оборудван с 8.3-литров атмосферен V16 двигател, разработен съвместно с Cosworth, комбиниран с три електродвигателя - два на предния мост и един на задния. Системната мощност на този силов тракт е 1 800 к.с., а ускорението от 0 до 100 км/ч отнема само 2 секунди. Това, което следва, е още по-впечатляващо: 0–200 км/ч за по-малко от 5 секунди, 0–300 км/ч за по-малко от 10 секунди и 0–400 км/ч за по-малко от 25 секунди. Максималната скорост е 445 км/ч. На електрическо задвижване Tourbillon може да измине до 60 км благодарение на батерия с капацитет 25 kWh. Теглото на хиперколата е приблизително 1 995 кг.

Дизайнът на Tourbillon запазва разпознаваемата решетка на Bugatti във формата на подкова, но получава актуализирани аеродинамични елементи - активно задно крило, агресивен дифузьор, подобрена цялостна аеродинамика. Интериорът е вдъхновен от часовникарството: аналоговото табло е изработено от швейцарски майстори от над 600 части. Централната конзола от кристал и алуминий има скрит сензорен екран, който автоматично изчезва, когато не се използва.

Цената на Bugatti Tourbillon започва от 3.8 милиона евро (приблизително 4,1 милиона щатски долара). Опциите за Bugatti Tourbillon и тяхната цена са не по-малко впечатляващи: двуцветните джанти струват около 20 000 долара, логото на задното крило е още 15 000 долара, карбоновата интериорна облицовка е 15 000 долара, а арматурното табло с акценти в цвят розово злато е около 65 000 долара. Като цяло, допълнителното оборудване може да струва почти милион долара - толкова преди време струваше най-скъпото ново Bugatti Veyron.

Какво представлява, какви пари са нужни за поддръжка и колко струва най-скъпото ново Bugatti - 3

Относно експлоатацията, струва си да се знае: годишната поддръжка на Tourbillon ще струва приблизително 25 000 долара, а подмяната на комплект гуми ще струва от 30 000 до 42 000 долара. За 10 години собственост, разходите за поддръжка (включително подмяна на резервоара за гориво, спирачните дискове и поддръжката на трансмисията) могат да надхвърлят 300 000 долара) Дали някой ден ще има Bugatti Tourbillon в България? В края на краищата, съдейки по факта, че у нас се намериха купувачи и за Veyron, и за Chiron, защо да не си внесем и чисто ново Tourbillon?


Последни

Lifestyle Новини

Natura Bissé става първият и ексклузивен официален СПА партньор на класацията The World’s 50 Best Hotels

Новини Хотели

Кемпински Хотел Гранд Арена Банско отбеляза 20 години върхови постижения с бляскаво празненство

Новини Хотели

Съживяват любим хотел на филмовите звезди във Венеция след сделка за дълга му

Lifestyle Новини

Ralph Lauren RESORT 2026

Новини Събития

Защо високоплатежните туристи избират Гърция извън пиковия август?

Lifestyle Новини

Френска мода в цвят: Balmain RESORT 2026