Четири нови модни бранда отвориха магазини в Сердика Център

Четири нови модни бранда отвориха магазини в Сердика Център

През месец май Сердика Център посрещна четири нови модни бранда, а на 28 май ще отвори врати и петият – Mohito. Освен това, в търговския център дебютира и Fitness1 с първия си магазин в мол, което е важна стъпка за бранда на българския пазар.

Mohito се завръща в Сердика Център с обновена концепция на площ от близо 500 кв.м. Брандът от групата на модния гигант LPP е посветен на модата за съвременната жена, предлагаща елегантни рокли и аксесоари за всеки повод – от ежедневни до официални. Mohito впечатлява с възможността да вдъхновява жените да изразят своя стил и индивидуалност.

На ниво +1 дебютира на българския пазар португалската марка Salsa Jeans, известна с иновациите си в деним индустрията и екологично чисти 100% биоразградими материи. Брандът се отличава с модели, създадени да прилягат перфектно на различни типове фигури чрез технологии като push-up, push-in и tummy control.

Ниво 0 посреща OFFICE Shoes – единственият магазин у нас на най-големия лондонски ритейлър на обувки. Над 30 световноизвестни марки са вече налични, сред които Dr. Martens, Birkenstock, Michael Kors и Boss. На същия етаж и с обновена визия е магазин Scandal, който вече 15 години предлага ексклузивни колекции от Coccinelle, Stuart Weitzman, Michael Kors, Karl Lagerfeld и други брандове, познати и предпочитани от световни знаменитости.

На ниво -1 клиентите могат да открият изящните бижута на българския бранд BirSe, които се отличават предлагат бижута със сертифицирани скъпоценни камъни и диаманти на изгодни цени, внимание към детайла и персонализирано обслужване.

Fitness1 откри и първия си обект в търговски център именно в Сердика Център. Брандът предлага спортна екипировка и хранителни добавки, като новият магазин прави продуктите и услугите им по-достъпни за клиентите, които търсят активен и балансиран начин на живот.

Сердика Център отбелязва 15 години на успешна история, като се утвърждава като предпочитана модна дестинация с постоянни експанзии и нови международни и местни брандове. Към настоящия момент Сердика Център е с пълен капацитет от 100% отдадени площи, като това лято в мола ще отвори врати испанският бранд Tous, както и новаата концепция на българската марка Teodor на двойно по-голяма площ.

За Сердика Център: 

Сердика Център е сред най-големите търговски центрове в България с търговска площ от над 52 000 кв. м. и повече от 210 магазина. Центърът предлага разнообразие от брандове, ексклузивни модни обекти и приятно пазаруване.

Сердика Център инвестира в технологии и кампании за защита на околната среда, като цели устойчив бизнес и подкрепа на местни и глобални каузи.

Част от модерното потребителско изживяване е мобилното приложение SPOT, което предлага ексклузивни отстъпки, активации и специални подаръци в търговския център.

От 2017 г. Сердика Център е част от портфолиото на NEPI Rockcastle, най-големият оператор на ритейл центрове в Централна и Източна Европа.

www.serdikacenter.bg


Последни

Lifestyle Новини

Taste Champagne & Sparkling Wines 2025 ще се проведе на 31 май

Lifestyle Новини

Майкъл Джордан притежава уникална колекция от часовници на стойност 12 млн. долара

Lifestyle Новини

Балът на Dior: Cruise 2026 въображението в Рим

Новини

Бepбaтoв и Paчĸoв cтaнaxa aĸциoнepи във Vоlt Рrеmіum Тахі

Lifestyle Новини

Ексклузивно изложение на Damiani в България: Среща с лукс и майсторство

Новини Ресторанти

Къде да вечеряме на открито? Beso е сред най-добрите ресторанти с градина в София