Новите модели на Ferrari се купуват от по-млади клиенти

Новите модели на Ferrari се купуват от по-млади клиенти

Главният изпълнителен директор на Ferrari, Бенедето Виня, разкри публично, че 40% от новите клиенти на компанията вече са на възраст под 40 години. Тази цифра представлява значително увеличение в сравнение с предходната година, което подчертава една ясна тенденция: „Бясното конче“ привлича вниманието на по-младото поколение.

Тази промяна е особено забележителна, като се има предвид дългогодишната репутация на Ferrari за ексклузивност. Марката култивира имидж на престиж и рядкост, който традиционно се харесва на утвърдени колекционери и ценители. Въпреки че притокът на по-млади купувачи е неоспорим, от решаващо значение е да се признае, че основната клиентска база на Ferrari остава дълбоко лоялна. Значителна част от новите продажби на Ferrari продължава да се дължи на съществуващи клиенти, много от които са повтарящи се купувачи с обширни колекции.

Новите Ferrari-та се купуват от по-млади клиенти - 2
 

Въвеждането на Purosangue, навлизането на Ferrari в сферата на високопроходимите SUV автомобили, несъмнено изигра значителна роля за привличането на по-широка аудитория. Този автомобил се оказа изключително успешен, демонстрирайки, че Ferrari може успешно да разширява продуктовото си портфолио, без да прави компромис с идентичността на марката си.

В перспектива Ferrari е готово да се възползва от настоящата си динамика с въвеждането на нови модели. Потенциалните купувачи обаче трябва да се подготвят да проявят търпение, тъй като в момента книгите за поръчки на компанията са запълнени далеч напред в бъдещето. Този продължителен период на изчакване подчертава трайното търсене на автомобилите на Ferrari и затвърждава ангажимента на марката да поддържа своята аура на ексклузивност.

По същество Ferrari се движи в деликатен баланс, запазвайки своето наследство и същевременно приемайки ново поколение ентусиасти. Способността на марката да се адаптира към променящите се потребителски предпочитания ще бъде от решаващо значение за нейния непрекъснат успех през следващите години.

 

Последни

Авиокомпании Новини

Air France ще предложи нов директен полет между Париж-Шарл де Гол и Пукет

Новини Хотели

InterContinental Sofia отново на върха - печели Градски хотел на годината

Lifestyle Новини

Пуснаха на търг рядък Rolex Daytona с начална цена до $1.6 млн.

Lifestyle Новини

Mercedes-Benz представи нов електрически ван от луксозен клас

Авиокомпании Новини

Riyadh Air представи първата си класа

Lifestyle Новини

Кейт Бланшет превърна изоставено викторианско имение в луксозен дом