След шестгодишно прекъсване, последвало представянето на поразителния прототип P72 през 2019 гoдина, възродената марка De Tomaso най-накрая разкри готовата за производство версия на новия си суперавтомобил, обещавайки доставки по-късно тази година. Оставайки забележително верен на оригиналната концепция, серийният P72 е безспорно красив.
Дизайнът на серийния модел P72 точно отразява линиите на първоначалния прототип, което е добре дошло за ентусиастите. Естетиката черпи вдъхновение от De Tomaso P70 от 1965 година,, съвместна работа на основателя на компанията Алехандро Де Томазо и Карол Шелби. Представеният модел може да се похвали с ярко бяло външно покритие, подчертано от елегантни розовозлатни ивици, капачки на огледалата, различни декоративни елементи и подходящи джанти, които фино повтарят дизайна на тези, които се намират на класическия P70.

Под извитата му каросерия се крие монокок шаси, изградено от едно-единствено непрекъснато парче въглеродни влакна, простиращо се до предната и задната подрама. De Tomaso подчертава липсата на лепене или заваряване в тази конструкция, като твърди, че шасито му поставя „нов критерий“ за структурна цялост.
Вътре в P72 фокусът е насочен към изживяването при шофиране, като средата е освежаващо свободна от излишни елементи. Избягвайки екраните и информационно-развлекателните системи, интериорът, наподобяващ кокпит, е проектиран така, че да потопи водача в процеса на шофиране. Повърхностите са доминирани от ръчно шита бяла кожа и въглеродни влакна, допълнени от зашеметяващ набор от приятни на допир, обработени алуминиеви уреди, разположени на арматурното табло, всички завършени с характерното розово злато. Това луксозно докосване се простира дори до открития превключвател на предавките.

Задвижването на P72 се осъществява от 5,0-литров V8 двигател с компресор, за който De Tomaso заявява, че е разработен специално за този автомобил. Макар че преди това компанията посочи, че двигателят е получен от Ford Coyote V8 и е тунингован от Roush, се предполага, че тази подробност остава точна. По всичко личи, че саундтракът на двигателя е съобщен като изключителен. При това приложение V8 генерира мощни 700 к.с. и 819 Нм въртящ момент, които се насочват към задните колела чрез шестстепенна механична трансмисия. De Tomaso се въздържа от публикуване на данни за производителността, като например ускорение от 0 до 100 км/ч или максимална скорост, като отбелязва, че P72 е проектиран по-скоро за удоволствие от шофирането, отколкото за абсолютна доминация на максималната скорост.