Креативният директор на Louis Vuitton, Фарел Уилямс, черпи вдъхновение от Индия за пролетно-лятната колекция на марката за 2026-а. И не говорим само естетически. Говорим за практичност и смяна в таргета. Луксозните стоки в Китай търпят спад на търсенето. В Индия, която има най-голямото население в света, се цели към по-бързо разрастваща се средна класа. Уилямс направи реверанс към страната, която посети за пръв път през 2018 г. Сега той направи ново пътуване с изследователска цел до републиката, за да се потопи в културата и индийската мода. Той попи от живота в Мумбай, Ню Делхи и Джодхпур. За ревюто той затвори парижкия квартал около центъра за съвременно изкуство „Жорж Помпиду“, за да създаде подиум, който реферира към индийската бордова игра „змии и стълби“.
Основно вдъхновение от Индия несъмнено са цветовете. „Няма да видите туники или нещо подобно“, казва Уилямс. „Ще видите кадифе индиго в денима. Цвят куркума. Канела“. А също и кожени якета, карго панталони, бомбъри с качулка, интересни принтове. Това всъщност се оказва любимата част от пътуването за Фарел: „Посетихме местни пазари, принт работилници, в които правят и бродерии. Това, което представляват изкуството и живописта за Париж, в Индия намира аналог в текстила и бродерията“. Както винаги, дяволът е в детайлите.