Вече пет години емблематичният Grand Hotel Millennium Sofia създава преживявания отвъд очакванията, отвъд традиционното гостоприемство и отвъд представите за лукс в сърцето на София.

София Вълчева, Director Corporate Sales
Корпоративният бизнес и работните пътувания се завръщат въпреки геополитическите турбуленции в последните години. Отворихме Grand Hotel Millennium Sofia в най-предизвикателния за бранша период и днес, пет години по-късно, когато всичко това е минало, смело можем да кажем, че сме сред най-предпочитаните хотели за бизнес пътувания в столицата.
Индивидуалните пътувания с цел бизнес срещи остават незаменими за създаване на силни партньорства и развиване на бизнеси. Индустрията продължава да търси технологичните решения, които пестят време и улесняват комуникацията, и ние доказваме всеки ден, че предлагаме всичко това на световно ниво. С напредъка на изкуствения интелект и технологичните решения очакванията за изключително персонализиране на всяка предлагана услуга е вече факт и задължително очакване за петзвездните хотели.
Все повече хора искат да съчетаят работните ангажименти с развлекателни дейности и опознаване на дестинацията. Бизнес гостите често удължават престоя си, за да включат в пътуването си опознавателни дейности, и така променят динамиката на корпоративните пътувания. Grand Hotel Millennium Sofiaпредлага много възможности в тази насока - от спокойствие и релакс в Millennium Spa & Wellness Centre с пълна гама от процедури и терапии, през огромен фитнес център до десет тематични заведения и ресторанти, със zero waste концепции, спиращите дъха панорамни гледки и възможност за разнообразни кулинарни преживявания.

Благой Стойков, Director Conference & Events
Смело мога да заявя, че през последните пет години с общите усилия на целия екип успяхме да наложим Grand Hotel Millennium Sofia като най-добрия конферентен център в България и региона.
Търсенето наложи секторът ни да се трансформира и да бъде изключително гъвкав и устойчив. Към днешна дата обемът от събития се e увеличил многократно, а хибридните събития остават устойчив модел в сектора. Комбинацията от физическо и виртуално присъствие е похват за разширяване броя на аудиторията и осигуряване на гъвкавост за организаторите и участниците.
Ползването на различни мобилни приложения за интеракция, AI за превод, комуникация и обратна връзка VR/AR за обогатяване на съдържанието и системи за управление на събитията в посока аудио- и визуално представяне вече са ежедневие. Интерактивните формати, дигитални екрани и LED стени, нетуъркинг активностите се комбинират с културни преживявания и локална кулинария, за да изградят цялостно преживяване. От изключителна важност е всяка организация на събитие да е през призмата на максимална устойчивост и с минимален въглероден отпечатък. Всички тези тенденции и изисквания от нашите български и международни партньори ни водят до постоянно надграждане на услугите и начина, по който ги предлагаме.
Благодарен съм на всички колеги за усилията и грижата за нашите гости и за това, че заедно успяхме да спечелим приза Best MICE Hotel 2024 в България от World Travel Awards. Смятам, че с отговорно отношение към всеки детайл и в крак с новите тенденции ще успеем да удържим Millennium Milestone Convention Centre още дълго на върха.

Стела Чокоева, Revenue Manager
Радвам се, че имах възможността да се присъединя към екипа на Grand Hotel Millennium Sofia като Revenue Manager.
Анализът на данни ни спомага както за разбиране поведението на клиентите, така и за навременна актуализация на продажбените стратегии и по-гъвкавото ценообразуване спрямо пазарните тенденции и конкуренцията.
Това включва ежедневно променяне на цените в реално време (dynamic pricing) и ни дава възможност за оптимизиране на заетостта спрямо моментното търсене. Така успяваме да оптимизираме максимално приходите от всяка стая (RevPAR - Revenue per Available Room).
В наши дни не можем да се справим без ползването на правилните технологии. Те не могат напълно да заменят ролята на Revenue Manager, но работят най-добре в комбинация. В Grand Hotel Millennium Sofia работим с най-високотехнологичните продукти за анализ на приходите и въпреки постоянното им развитие технологиите все още се нуждаят от надзор, одобрение, интерпретация и стратегическо мислене на специалист, който не само работи с данни, но познава и пазара. Доброто анализиране на данни гарантира подобряване на цялостната рентабилност на хотела. Управлението на приходите води освен до повишаване средната цена (ADR) и до по-добро използване на наличния капацитет и увеличаване на маржовете на печалба.
Горди сме, че на фона на големите международни брандове на пазара с Grand Hotel Millennium Sofia постигаме лидерска позиция в столицата като български независим хотел. Въпреки че конкурентите ни ползват готови стандарти и софтуери, имат директен достъп до ключови международни контакти, глобални лоялни програми като даденост, ние успяваме да го постигнем със собствени усилия и благодарение на екипната работа на едни от най-добрите кадри в бранша./ capital.bg